
Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu
Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być głównym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, używa się ich np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być właściwie dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednak ich przenośność jest znacznie mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, kiosków bądź portierni.
Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem są dla nas koszty, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje cechuje znaczna wytrzymałość, będąca rezultatem zastosowania do ich produkcji wysokiej klasy materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, wykazują odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie należycie konserwowany, posłuży kilkanaście lat – nawet przy intensywnym użytkowaniu.