
Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?
Kliknij w to miejsce, aby uzyskać więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję PR Kraków
Akcje marketingowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy jesteśmy usługodawcą, właścicielem sklepu czy producentem. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, natomiast małe biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – ekipa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to ekipa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców wspaniale orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w internecie (animacje i klipy viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – folderów, stoisk targowych, billboardów lub kalendarzy. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć przyciągające, unikatowe artykuły na stronę internetową firmy, a także opracuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Instagram.
Do jakich firm kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, sympozjów czy spotkań z klientami wymagających zwykle skrupulatnego planowania, takie zadania może wykonać agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie harmonijnej oraz kompetentnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie programu szkoleń albo organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]