
Nienaturalne linki przychodzące – spam czy SEO?
Kluczowym motywem, przez który na naszą stronę internetową może zostać zastosowany ban od Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest sposób na uniknięcie tych surowych obostrzeń?
Strzeż się nienaturalnych linków przychodzących
Nienaturalne linki przychodzące to generowanie nadmiernej ilości odsyłaczy kierujących internautów na naszą stronę w sieci. Łamią one reguły rzetelnego pozycjonowania stworzone przez koncern Google, ponieważ manipulują miejscem witryny w przeglądarce. Najczęściej nienaturalne linki przychodzące stosowane są w postaci artykułów promujących najeżonych wieloma frazami. Szerzy się też zjawisko sprzedaży linków, co skutkuje zastosowaniem filtra. Witryna jest zbanowana filtrem w Google za nienaturalne linki, kiedy nieprofesjonalne praktyki zostaną ujawnione, a to łączy się ze znacznym zmniejszeniem jej rangi w przeglądarce, nawet o 50 podstron.
Jak poradzić sobie z nienaturalnymi linkami przychodzącymi
Zwróćmy uwagę na to, że gdy na portal zostanie nałożony filtr w Google za nienaturalne linki, możemy ubiegać się o reaktywowanie dobrej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Proces ten jest niestety niezwykle długotrwały i nie daje całkowitego sukcesu. Jeśli chcemy zwiększyć prawdopodobieństwo szybkiego zdjęcia filtrów – wyślijmy zapytanie do doświadczonej firmy pozycjonującej. Fachowcy błyskawicznie zidentyfikują prawdziwą przyczynę i dadzą sobie radę z nienaturalnymi linkami. Nie zapominajmy, że zarówno samo pozycjonowanie, jak i zdejmowanie filtrów od Google warto zlecać tylko prestiżowym firmom.